första skoldagen efter sommarlovet



vi gjorde inte så mycket den första dagen, vi börja klockan halv nio, men syrran o jag gick redan innan åtta. Och när vi var vid busshållplatsen så såg vi sandra en vän från klassen som stod där, hon följde med oss in i skolan till våra skåp

sandra och jag letade efter rin på våra vanligaste ställen i skolan innan vi skulle gå till aulan och lyssna på ett tal som tog en halvtimme. Vi hitta aldrig rin sen, hon var hemma.

Efter talet så var vi med klassen och snackade lite om vad  vi skulle göra på fredag oc h sedan skulle vi få olika papper att skriva på.

På fredag ska vi till en ö som heter torpön en liten halvö (tror jag) där ska vi va med ettorna och treorna (pst jag e en tvåa, innan sommaren så var ja ) det kommer att bli så roligt, för kaito e en etta, rin o jag ska ha det flummigt med kaito ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0