skolstarten





Imorgon så börjar jag skolan igen efter ett lång sommarlov (har typ målat hela tiden och det e bra för jag är en estet som målar)

Åh vad jag längtar för att träffa alla esteter igen som man inte har träffat på åratal känns det som

Kaito har börjat på våran skola en klass under oss, gillas stort ^^ nu kan rin kaito och jag flumma på rasterna XD

Jag fuska lite med schemat men säg inget ok? j
jag gick till skolan idag istället för att hålla kaito lite sällskap. Fick syn på massor av ettor när ag satt i cafis med min skoldator och spelade ett spel 

 


Kommentarer
Postat av: Kagamine Rin ^^

Blev lite oturligt för mig där vid skolstarten men jag kommer ju ändå snart ^^

2011-08-23 @ 16:36:34
URL: http://mangariner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0