Sorry TT TT




förlåt att jag inte har skrivit pålänge, men det e för att jag har målat som bara den på ps (photoshop) att  bli jätte bra det, jag kommer på nya grejer och ibland inte, och ibland glömmer jag lite ^^'

Jag har fixat nya kategorier som ni ser här på denna sida --->

lite olika saker och välja emellan, men just nu finns det ingen i dom kategorierna förutom allmänt då ^^'

på den senaste tiden har jag drömt så konstiga drömmar O_o vad dom handlar om, säger jag inte, eller?

snart börjar jag skolan igen, och då börjar kaito på våran skola också  ^W^ och då ska rin o jag busa med henne varje dag, så se upp för oss, Kaito

Kommentarer
Postat av: Kagamine Rin ^^

wow O_O vad dissad jag blev att jag inte fick veta dina drömmar xD

2011-08-23 @ 16:37:54
URL: http://mangariner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0