My nightmare about a scary kid and a secret trip with a boat



Jag drömde att jag var på en båt, vet inte vart den båten skulle, sen så var jag någanstans nära där vågorna slår mot båten, jag fick kämpa med att hålla mig fast, jag fick kämpa ända tills vi framme. och näär vi var framme så gick in i båten och ner till under däck där fick jag se en läskig unge som var nära min gamla idrott och fritids lärare, jag inte vet vad ungen  gjorde, men det det var något läskigt, sen så sade min lärare nåt, Fast jag kommer inte ihåg vad hon sade...

Kommentarer:

Jag tyckte att den drömmen kändes så likt dark water. Det var en läskig dröm. Jag undrar vart vi skulle, och varför kämpade jag därnere vid vattnet??? Många frågor som virrar omkring i mitt huvud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0