One piece 505




Jag kollade på den senaste One piece, den var sorglig och lite rolig, men mest sorglig. Och nu längtar jag tills nästa söndag för att veta mer. Det var rörande med att Luffy insåg att han hade sina vänner kvar, när han hade förlorat en familjemedlem (spoilers sorry) i kriget ^^- så rörd jag blev.

Vad jag älskar One piece, den har tyop allt en anime/manga ska ha, äventyr shounen spänning action komedi tragedi m.m

Jag måste klä ut mig till Luffy nån dag, men först ska jag cosplaya som chopper och sen Ace och sedan Luffy, men vilken Luffy??? Helst från wii spelet, där han har sådan häftiga kläder ^^ Fast jag har aldrig spelat det nån dag   
=( och det sucks, men nåja, en dag får jag spela den ^^ det hoppas jag på

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0