Bleach hell movie



jag kollade på den här filmen häromdagen och jag trodde inte den skulle vara så brutal, men vad skulle jag ha förväntat mig, dom kämpar ju mot the hell i denna film.

Den här filmen handlar om att Ichigo o hans vänner (<--- lät som värsta barnrepliken ^^') slåss mot the hell, pågrund av att dom gjorde en sak mot Ichigos lillasyster, vad det e, säger jag inte ^^

Jag ger fyra av fem bananer möjliga pågrund av grafiken var jättebra, jag kunde ha gett fem bananer, men jag ville så gärna veta mer om ens barndom, varför han blev som han e, vet ej vad han heter, (han e med  i bilden ovanför, han har vit klädsel med kedjor omkring sig.)

Jag skulle rekommendera den för dom som älskar shounen och som älskar action ( I love shounen <3)

Kommentarer
Postat av: Kagamine rin

Vad härligt att det lät som om du gjorde reklam för värsta barnfilmen när det var till värsta våldsamma filmen xD du e rolig du Len ;) chu ^^

2011-09-07 @ 21:45:58
URL: http://mangariner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0