No. 6 The End?




Watching ep 11: Jag kollade på no.6 den senaste, och jag var jätterörd av det som hände, jag började gråta och sen övergick det till glädjetårar ^^- . 

Kommentarer: Jag trodde det var slutet, men tydligen finns det fortsättning på den tror jag (weird det kändes ju som slutet men jag tänkte bara vill ha mer) 

Handling: Det handlar om två stycken killar och dom har växt upp i olika världar. Den ena killen (Shion) han har blivit uppväxt inuti en som dom kallar no. 6 det ska vara perfekt i den världen. Shion var duktig i allt och hade det trevligt i sitt liv. Den andre killen (Nezumi=Rat) han har blivit uppväxt i en värld där han får möta faror och sånt.

En dag träffas båda killarna och dom två blir yaoi med varann <3 för man ser hintar i varje avsnitt som kommer härnäst.

Luka visade mig den här serien och sen efter när jag var hos henne (jag var med rin också då ^^) så ville jag se fortsättningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0