The Indian In The Cupboard



Nostalgia I telling u, Jag älskade den här filmen när jag var liten, men den var lite läskig ibland, fast jag var ju liten då, hitta den på en vhs TT TT vill ha den på dvd, men min morfar kanske kan fixa den till dvd who knows? ^^

Den är verkligen fantasifull ^^ det gillar jag och den är otecknat som ni kan se på bilden ovanför, jag gillade inte så många otecknade filmer när jag var liten, men här är en av dom filmer jag älskade som en otecknat film ^^ hoppas jag kan se på den snart igen och få tillbax minnen när jag var en liten unge igen ^^

Jag vet inte handlingen så bra just nu, så ni får rätta mig om jag har fel ^^'

Den handlar om en kille och en miniatyr indian och indianen kan bli levande och sen kan den bli döende igen (väldigt lustigt ^^' kolla filmen så får ni se ^^ have fun)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0