Zero no Tsukaima (Zero's familiar)




Har börjat kolla på den här serien, den e flummig av sig, just nu e jag på säsong två, den e lite hentai av sig men inte så mycket tycker jag man ser bara några hintar av det annars e den helt vanlig (vanlig...nej inte helt vanlig för dom e i in värld där dom kan trolla och sånt) (harry potter känsla får man av den här filmen, bara lite) jatg tycker det är en gullig tecknar stil.

Jag har alltid en fråga i huvudet när jag ser på avsnitten, det e... Vart har jag sett Saito någonstans innan???

Nu ska jag ta handlingen så ni fattar lite mer av den ^^ och den handlar om att en tjej som är dålig på att trolla och alla kallar en Louise no zero för hon trollar alltid fram explosioner istället för att trolla dom olika elementen (fire, water, air and earth) en dag skulle hon trolla fram en familiar till sig och då fick hon Saito som kommer från Japan

I Louises värld har två månar medans Saitos värld alltså Jorden har bara en. (det är häftigt att hennes värld ha två månar ^^ en röd och en lila tror jag rätta mig om jag har fel)








Saito: *perverted thoughts* (yaoi indeed)
Me: hehe *evil grin*



me: very misunderstanding there >->




Saito: Shiet hon kom på mig -.-'




Louise: Han skulle vara ett bra offer till yaoiindustrin indeed
Saito: ...?

Kommentarer
Postat av: Kagamine Rin ^^

Jag skulle också offrat dig till yaoi industrin Len xD

2011-09-25 @ 22:23:50
URL: http://mangariner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0