Skyward Sword vecka

Link and Oloo
Den här veckan har jag bara nördat med skyward sword, jag har kommit jättelångt i det spelet ^^ (jag e så nöjd) Jag älskar dom där kikwis i spelet, dom e jättesöta ^W^ vill bara ha en själv (om ni inte vad e en kikwi e så är det en sån Link håller i på min bild jag har målat, men jag har inte målat zelda signaturen ^^')
I spelet så tycker jag att det e yaoi väldigt mycket yaoi.
Rin och jag hade diskussion om varför the legend of zelda är besatt av att man slåss mot ögon, vet inte hur många jag slogs mot dom i Skyward Sword.
Dom här två monstrena gjorde mig helt utmattad efteråt (Skyward sword e på wii, och då rör man mycket på sig)
Tentalus (Det enda jag inte fatta var, att han tog sönder deras båt, och sen helt plötsligt blev den ny igen efter striden mot den O _ O) Sen så skulle jag hämta skatterna efteråt och då sade en robot att någon hade stulit dom även fast jag var där och tog skatterna, var han blind då eller????
såhär ser robotarna ut, dom snackar jättesött och dom e också jättesöta (dom e goda inte onda)
Imprisoner ( men ska spela mot den här tre gånger och det händer nåt nytt varje gång, men vad, det tänker jag inte berätta, då e det ingen överraskning ^^
Moldarach 8 jag tyckte den här var också lite svår, men det var när den gömde sig i sanden, och sen så kom den en gång till i spelet TT TT, jag bara nnnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
<--- Jag trodde först att denna person var en gubbe först men sen så sade dom att det var en gumma (så fel jag hade ^^')

Kommentarer
Postat av: Kagamine rin

Jag kan glädja dig med älskling ^^ Att den där skorpion saken e med i ocarina of time också xD så när du spelar det kommer du skrika neeeeej igen xD

2012-02-25 @ 13:42:23
URL: http://mangariner.blogg.se/
Postat av: vocaloidelen

men gömmer den under sanden då???

2012-02-25 @ 13:46:21
URL: http://vocaloidelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0