Spelhelg med mangatrion ^^

I helgen så var Jag med Rin och Kaito och vi var hos rin från fredag till lördag och på fredagen så åkte vi först till gallerian och kollade runt lite, jag köpte en tvättbjörn till Rin och blev så jätteglad över den och nu kallar vi den för Tvättson och sen fick den en kusin till den som heter Svetsson som vi inte vet vem det är för Kaito trodde jag sade det, när jag sade namnet Tvättson till Tvättson XD (ibland kan det låta som om jag säger nåt annat ibland och sen e det tvärtemot att jag hör fel när något säger något och jag tror att det är det ordet jag tror att dom sade ^^')
Sen så köpte jag en glass åt Rin och åt mig själv och Kaito köpte en isglass till sig själv medans vi tog glassar som inte var isglassar ^^' (jag en sandwich och rin struten top <---heter den så)
Sen så åkte vi till sjukhuset och Rin fick någon apparat till hennes astma.
Efter det så åkte vi hem till Rin och spelade Blaz blue och sen kollade vi på How I met your father och någon gång så lanade vi och sånt med filer.
På lördagen så hade vi final fantasy XIII mani (vi spelade unfitted music till final fantasy XIII cut scenes)
Söndagen så sov vi länge och sen skulle vi hem två timmar efter vi hade vaknat, när jag kom hem blev alla chockad att jag var hemma O_O ----> ^^'
VILL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kanske i framtiden att jag köper den mohahah XD ondskefull

Kommentarer
Postat av: Kagamine rin

Min maskin är till yrsel och inte astma och sedan så heter det how I met your mother om du inte gjort en yaoi version av den serien förstås xD

2012-02-07 @ 00:07:02
URL: http://mangariner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0