Prinsessan och gåfflarna eller ska jag säga The princess and the goblin

NOSTALGIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag kollade på den här var liten och jag vet inte vad jag tyckte då, men en sak är säker att jag hade den (tror jag om inte min mormor och mormor hade den filmen) och jag kollade på den då och då.
Jag kommer inte ihåg vad den handlade om nu igen. men jag har letat och letat efter den på internet överallt vad den hette och sen så hade en bloggerska lagt upp ett inlägg om den här filmen och jag bara
- Jag känner igen den där...DET ÄR JU DEN JAG HAR LETAT EFTER!!!!
Tack du underbara människa som hade lagt upp det inlägget.
Jag blev så lycklig när jag fick reda på vad den hette TT TT gråter av glädje inombords
Snyft så lycklig ^^-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0